Salt

Om jag fick välja en superkraft, så skulle jag vilja kunna lukta mig till salt. Dels för att det är en rätt skön grej att kunna göra, ett partytrick, att berätta hur många gram salt som finns i köket, men dels för att i framtiden kommer detta att behövas. Med tanke på att denna blogg når ut till otroligt mycket folk så vill jag därför passa på att prata lite om just framtiden. För det är ju vi som är framtiden, om inte man dör i förtid dvs för då är man nutiden fast det är man ju lite ändå, och ändå dåtiden. Som jag alltid brukar säga gå aldrig miste om bra salt.


Kommentarer
Postat av: Beer-i

vad är det för fel på peppar?

2009-02-03 @ 19:04:24
Postat av: blondincalle

För jag har redan en kompis som kan hitta peppar...daahh

2009-02-03 @ 23:38:36
URL: http://blondincalle.blogg.se/
Postat av: Martin Olofsson

Eyy back ouhff ! Im a real gangstahh shizzle fo nizzzle see you fo shizzle!

2009-02-05 @ 11:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0