Förändring

Jag tror jag inte vill att det ska vara en modeblogg mer, kanske en av mina sekreterare får skriva om det.

Tillbaka till beslutsångesten. Det kan vara jobbigt för många, men kom ïhåg, om du ställs inför ett svårtbeslut, så sätt dig eller lägg dig så bekvämt som möjligt. Ta därefter ett par djupa andetag och så är allting löst och du har ett självförtroende likt ingen annan. Ångesten kanske finns kvar men det är ju egentligen struntsamma.

Tycker procivitas är lite sisådära.

kram blondincalle

Kommentarer
Postat av: Bella

Hur känns det att leva på mitt namn????? Blir bara så trött på folk som alltid ska håna mig, vad har jag gjort dem egentligen kan man ju fråga mig, eller dig, eller någon annan!

2009-01-22 @ 14:33:01
Postat av: blondincalle

leva på vems namn? Nu förstår jag ingenting...

2009-01-22 @ 23:54:25
URL: http://blondincalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0