Tjabba,,,

Hejsan hoppsan gullungar

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag. Så tänkte samla på mig lite frågor av er, ni hörde rätt ER! Fråga mig om vad som helst så ska jag och mitt betydelsefulla liv och åsikter svara på dem!
Annars har det inte hänt alltför mycket. Var i Frankrike igår shoppade lite, man kan tro att det är gratis där men det kan jag tala om för er att det inte är. Det krisa lite och mina två veckors semester fick avbrytas, glömde ju datorn hemma så kunde inte blogga... Hemma idag iallafall, planerna för kvällen blir nog att åka pågatåg till någon liten by och testa gatukök. Kontrasten mellan igår och idag, inte särskilt stor.

TYcker procivitas är lite sisodär.


kram blondincalle


Kommentarer
Postat av: majsan

Har du sekreterare på riktigt?

Är din blogg seriös? Tack

2009-01-24 @ 19:16:04
Postat av: Inger

SISÅDÄR STAVAS DET UNGE MAN!

2009-01-25 @ 00:25:34
Postat av: blondincalle

Förlåt Inger, har faktiskt skrivit rätt de andra gångerna :( du tittar bara på det negativa, åh är genom knäckt :'(

2009-01-25 @ 00:42:31
URL: http://blondincalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0